Wednesday, June 20, 2012

halo...camingg

salam semua yg sudi bace post dri sye tiku beBANYAK..hope u olls sihat n ceria..ermp lame xhapdate..mud merundum...

bile dah pindah shah alam ni semua nye layu je..nk on blog kt umh pun sush..sbb ade askr 2org tu...ermpp ape melalut ni entah la...byk story nk cite..de gumbira de sedih..tp more sedih je la...

bile hidup kene berdikari ni mcm2 hal jadi..sbb kite lah mama,papa,bibik n sgalanya la..sbb tulang belakang utama sye xduk serumh ngn sye..sbb die bertugas luar neg (ipoh) so sye teroksa berpindah..dkat ngn umh mak..bleh la ma tlg ngk2 kan kami 3branak ni..sakit2 ade gak org tlg ngk n bwk klinik.. ni x.. lau duk kat kem 3branak..time tu seme skit n xsht sape plak yg nk bwk kmi g klinik..spe plak yg nk mskn bubur bile kami 3branka xsht...xkn nk mntk tlg jiran kot..segan lah.. nk suh somi blk jauh pla die pun cbuk.. nk suh mak dtg sian plak mak nk berulang...so senang2 pindah umh dkat umh mak..sewa kt ctu..bile duduk ngn mak ni..makin naik lemak lah hihi sbbnye dapur tu bleh kire bape kali berasap..pahtu skng blk kje lewat msuk 830 blk 530...bile smpi umh pun mgrib..mak pun ckp xyah msk penat mkn je umh die.. msk bazir je...bdk2 tu da kompom mkn umh nenek kn...

tp ade baik n buruknye duduk dkat umh mak ni.. mybe ade org yg suke dukduk ngn mak..tp tu la tang privsi lah plak... mcm sye nih nk prvsi lah sbbnye jumpe somi skng ni wkend je..itu lau die dpt blk lau x..kami 3branak ke ipoh la jwbnye..apepun jd aku tetap redah ipoh lau somi xblk...org lain bleh aku pun bleh....CONTINUE

2 comments:

Ardini Humaira said...

dni lebih selesa duk rumah sendiri. duk rumah mak/mertua sehari dua tu bole la... tak de privasi. hehe

Mama'cfa♥ said...

dni..kite pun xbekenann duk ngn mak n mertua nih... cm skng i kami xduk serumh tp pidnh dkt ngn umh mak...prvsi gak...sbtu ahd kami klua je

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami