Tuesday, July 9, 2013

RAMADHAN AL-MUBARAK


Alhamdulillah..bertemu lg kite wahai ramadhan..syaaban meninggalkan kite.. utk para pembaca sekalian selamat menunaikan ibadah puasa dan solat tarawih serta jgn lupe byr zakat....



ramadahan kali ni penuh dugaan aku lalui..mlm org dah mula solat tarawih dan pagi nye akn bersahur..mesti meriahkn bile dpt bersahur bersama keluarga..berbuka puasa bersama..tp tidak aku untuk thun ni.. aku sambut ramadhan bersama shifa n shafwan je..sbb papa bertugas dperbatasan utk negara..jarak memisahkan kami..walupun dsmbut bersama..apepun semoga ramadhan kali ni memberi seribu makna serta pengertian dlm hidup aku...harap dugaan berjauhan ini dpt mengeratkn lagi hubungan antara kami suami istri serta anak2..kasih syg kami xpernah pudar ..memng terasa sgt2 tahun ..ramadhan dan syawal tanpa suami dcc..hanya anak2 sebagai peneman..tgh type ni mengalir gak air mata aku seorg istri yg menharapkn kepulangan suami...apepun..aku kene tabah dan sabar meniti hari2 yg mendatang...

Monday, July 1, 2013

Monster University

holalaalla aergHHHHHH mcm monster x?  hokey sbtu smlm bwk bdk2 ni g ngk muvie MONSTER UNIVERSITY hih bkn men suke kakak n adik.lame sgt xbwk ngk muvie ni...byk kli dah tunda stat sblm papa gie sbh ritu. so smlm sbtu sudh xtahan nk klua gak bwk anak2 aku.. stress,tension,memberontak je hati ni rasa..bkn sbb xdpt klua tp sb rindu yg teramat sgt kat laki aku....bdk2 pun da stat rindu tnye papa n mcm2 lg.. nk xnk aku sbgai mama kene happykn dorg xnk dorg pun tertekan sama mcm aku.. so bwk la jl2n dekat je ngk kat JJ Bkt Raja.. papa kate gie dkat ckit jgn jauh2 nti apae2 sush.. tQ syg bg pelepasan mama n ank2.. dlm pd kami be2 klua ni terpacul gak kat mulu kakak"papa iku skli x mama??!!!" WHAT!!!!!!!!! sayu hoeky hati ni.. so mama ckp terang2 yg papa xboleh ikut sb papa kerja.. nti papa blk kite g ngk muvie lg sama.. SoB..SoBB


ahah ngk afan tu suke kn buat muke hudus die.. HUARGHHHHHHHH  tkut xngk kami
dlm panggung.. oh lupe kami beli tiket on9.. hi tp bukan aku yg urus.. semua papa yg buat.. pap beli on9 n snt kat mama so smpi je sebut  booking no..hi papa amik couple seat.muat2 utk kami be3 hih senang xkn terpisahh
sementara tungu muvie stat kite bgmbr dulu yeahh (promo citer baru)
aushh suh buat muke gerun die snyum lak.. hih
tiket kami
sudah huru hara bdk3 ni sbb xsbr nk msuk ngk muvie...
yeahhhh ngk wayang citer monter hahahah.
mamam popcorn hih share2 ye syg..

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami