Monday, June 13, 2016

8 Ramadhan..

alhamdulillah..msuk minggu ke 2 kiter berpuasa...byk story n hal2 nk dpost..kekadang tu tak tertype pun.. ntah2la.. ehh korang cmne puasa tahun ni..harap semua sihat dan dipermudahkan utk menunaikan ibadah berbpuasa ni...

mungkin nk story psal org2 sekeliling..pelik2 la org2 sekeliling dlm opis ni..aku sebenarnye letih wey bile ckp hal opis ni.. lelah dbuatnye.. tp tu la da msih dlm tuntutan kerjaya kn.. so cmni la.. apepun hrap org sekeliling dlm opis ni kerja dgn ikhlas dan tenang.. sbb aku serabut ngk hal2 bodoh cmni.. xpe la....jnji engkau bhgia.. ok nk blk.. da 4.30ptg.. blk ni nk amik shifa blk skolah.. ermpp tlg mndkn bby ilham n urus ank aku.. msk  smntra ni memng dpur tutup weekday..so berbuka kat rumah mak..wknd insha allah ada la 1-2 juadah aku msakn.. hh ngk la ape yg lalu kat tekak ni ahahaha.. ok selamat berbuka puasa.. huhuhu

Sunday, June 5, 2016

Hujung Syaaban

Allahuakhbar.......alhamdulillah dberi nafas baru..meraikn syaaban terakhir..datangnya ramadhan☺ semoga ramadhan kali ini memberi erti yang baik dlm diri kita..mengajar erti kesabaran...bersyukur..bersederhana serta sentiasa beri yang terbaik...ramadhan tahun ke-4 hanya dpt dnikmati bersama ank2 shj..lakik jauh dperbatasan demi tugas pd negara..tanggugjwb tergalas di bahu akua sbgai isrti..aku gelarkan diri aku ni SUPERDUPERMAK sbbnye aku buat semue bile suami kje jauu...bile dkat xde la..so berbagi tugas la kn..

**Maka harini merupakan Syabaan terakhir sebelum menjelang Ramadhan.. Saya mengambil kesempatan ini utk memohon ampun atas segala dosa yg telah saya lalukan dan tutur kata, perbuatan serta teguran  yg menyinggung perasaan.. Moga kita semua dpt menjalani ibadah puasa dgn lebih baik dan penuhi dgn amal ibadat serta semoga Allah merahmati kita & keluarga semua.. In Shaa Allah..**

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami