Monday, June 13, 2016

8 Ramadhan..

alhamdulillah..msuk minggu ke 2 kiter berpuasa...byk story n hal2 nk dpost..kekadang tu tak tertype pun.. ntah2la.. ehh korang cmne puasa tahun ni..harap semua sihat dan dipermudahkan utk menunaikan ibadah berbpuasa ni...

mungkin nk story psal org2 sekeliling..pelik2 la org2 sekeliling dlm opis ni..aku sebenarnye letih wey bile ckp hal opis ni.. lelah dbuatnye.. tp tu la da msih dlm tuntutan kerjaya kn.. so cmni la.. apepun hrap org sekeliling dlm opis ni kerja dgn ikhlas dan tenang.. sbb aku serabut ngk hal2 bodoh cmni.. xpe la....jnji engkau bhgia.. ok nk blk.. da 4.30ptg.. blk ni nk amik shifa blk skolah.. ermpp tlg mndkn bby ilham n urus ank aku.. msk  smntra ni memng dpur tutup weekday..so berbuka kat rumah mak..wknd insha allah ada la 1-2 juadah aku msakn.. hh ngk la ape yg lalu kat tekak ni ahahaha.. ok selamat berbuka puasa.. huhuhu

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami