Friday, December 4, 2009


adeh npe la nsib kwn haku si Y ni... sian die truk tula org xreti mnghrgai lngsung ksih syg org da bg die lak buat 'taik' ngat laki ni hape.. aku kwn ngn si Y pun xpnh buat cmtu tau.. tkat hangin biase2 je.. sbb haku xsmpi hati.. ni x.. whai wanita cube la ko brubah demi kbhgian ko da mse dpn coz ko akn jd seorng isteri, ibu kpd bkal ank yg akn ko lhirkan hasil hubungan yg sah ngn si Y.. tp skng ni ko blom sah lg ko da buta die mcm ilng sabr dan rse kpcyaan trhdp ko. fkir la.. ko sbgai wanita tak de prsaan d hati, kesian,sayang,trhdap si Y.. aku ni hnye sahabat lame si Y yg dlu pnh bksih syg tp skdar rakan saje tidak lbih dri itu.. keran ada jurng pemisah antra haku dan si Y.. skang aku da de fmly bhgia.kini ko da miliki si Y.. terima kasih la tu pun si Y snggup trime ko wlupun trpkse dmi famili die trsyng xpecioly mak die yg comel gitu.. hurmpp haku doakn si Y bhgia ngn ko wahai wanita...smoge ko berubah sikap dan pndirian mnjdi lbih matang untuk hari2 mndatang ..walhal kite sebaya..(tap haku ni prgai kebudak2kan.ade la tmbul naluri seorng istri dan ibu kpd suami dan ank ku)

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami