Powered By Blogger

Tuesday, July 9, 2013

RAMADHAN AL-MUBARAK


Alhamdulillah..bertemu lg kite wahai ramadhan..syaaban meninggalkan kite.. utk para pembaca sekalian selamat menunaikan ibadah puasa dan solat tarawih serta jgn lupe byr zakat....



ramadahan kali ni penuh dugaan aku lalui..mlm org dah mula solat tarawih dan pagi nye akn bersahur..mesti meriahkn bile dpt bersahur bersama keluarga..berbuka puasa bersama..tp tidak aku untuk thun ni.. aku sambut ramadhan bersama shifa n shafwan je..sbb papa bertugas dperbatasan utk negara..jarak memisahkan kami..walupun dsmbut bersama..apepun semoga ramadhan kali ni memberi seribu makna serta pengertian dlm hidup aku...harap dugaan berjauhan ini dpt mengeratkn lagi hubungan antara kami suami istri serta anak2..kasih syg kami xpernah pudar ..memng terasa sgt2 tahun ..ramadhan dan syawal tanpa suami dcc..hanya anak2 sebagai peneman..tgh type ni mengalir gak air mata aku seorg istri yg menharapkn kepulangan suami...apepun..aku kene tabah dan sabar meniti hari2 yg mendatang...

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami