Monday, July 1, 2013

Monster University

holalaalla aergHHHHHH mcm monster x?  hokey sbtu smlm bwk bdk2 ni g ngk muvie MONSTER UNIVERSITY hih bkn men suke kakak n adik.lame sgt xbwk ngk muvie ni...byk kli dah tunda stat sblm papa gie sbh ritu. so smlm sbtu sudh xtahan nk klua gak bwk anak2 aku.. stress,tension,memberontak je hati ni rasa..bkn sbb xdpt klua tp sb rindu yg teramat sgt kat laki aku....bdk2 pun da stat rindu tnye papa n mcm2 lg.. nk xnk aku sbgai mama kene happykn dorg xnk dorg pun tertekan sama mcm aku.. so bwk la jl2n dekat je ngk kat JJ Bkt Raja.. papa kate gie dkat ckit jgn jauh2 nti apae2 sush.. tQ syg bg pelepasan mama n ank2.. dlm pd kami be2 klua ni terpacul gak kat mulu kakak"papa iku skli x mama??!!!" WHAT!!!!!!!!! sayu hoeky hati ni.. so mama ckp terang2 yg papa xboleh ikut sb papa kerja.. nti papa blk kite g ngk muvie lg sama.. SoB..SoBB


ahah ngk afan tu suke kn buat muke hudus die.. HUARGHHHHHHHH  tkut xngk kami
dlm panggung.. oh lupe kami beli tiket on9.. hi tp bukan aku yg urus.. semua papa yg buat.. pap beli on9 n snt kat mama so smpi je sebut  booking no..hi papa amik couple seat.muat2 utk kami be3 hih senang xkn terpisahh
sementara tungu muvie stat kite bgmbr dulu yeahh (promo citer baru)
aushh suh buat muke gerun die snyum lak.. hih
tiket kami
sudah huru hara bdk3 ni sbb xsbr nk msuk ngk muvie...
yeahhhh ngk wayang citer monter hahahah.
mamam popcorn hih share2 ye syg..

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami