Wednesday, July 1, 2009

break b'sama rakan-rakan

hurmpp xsmpt lo nk kim mknan kat kak marina.. kak miza n k. huda bwk sndwich.. die offer mkn skli tp aku ckp xkut xckup lak... hih aku pun trun la kntin jenguk2 pe yg ade..hurmpp aku amik nsi grng+bihun grg lembab ckit boleh la,,smpingn aku amik tlor grng+kek coklt+agar2 mcm agak2 la.. hurmpp semenye RM3.40 bole la...kn..

-makan time-
wah!!!!!!!!! kak huda spnye snwich die de salad,roti cili sos,sosej,timun,tomato.. hihihi xpe la nti aku mkn tghri amik die nye ckit lor..hihihih Hari ni kak ina bwk bihun grg ..ira bwk nsi grng..kak mija n huda sndwich..aku lak hah td aku da bgtau kan..eh kak su xde hari ni,die mc lo xsht..sian die. k lo mkn dlu ek.. nti smbung lain.. bismillah.....

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami