Powered By Blogger

Thursday, July 2, 2009

KERINDUAN..missing-miss-miss u

hurpp mlm ni aku rase sejuk,dingin sgt.. "shifa, mama rindu syg" bmai dlm pale otak aku terkenang wjah n glagat telatah si kecil ku tu s.. sape lg klau bukan anak aku shifataca.. hurmpp aku col mak aku ckp die baru tdo lo..ko lmbt sgt col td die tngu lame siap men2 lg ng ataok die(bapak aku) huhuhuh mngalir air mate aku tetbe.. aku rindu sgt2..emng la ahri2 aku col n ngk gmbr die tp xsame mcm die dpn mate ku,aku bole belai2 die syg2 die.. SHIFA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HUAAAA!!!!!!!!!!!!!...ya allah hanya engkau saje yg tau perasaan seorg ibu thadap anaknye..slame 9bln aku kandungkn sgala penat lelah aku tempuh demi si dia yg kucinta...



sayang shifa..muaahh

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami