Wednesday, July 1, 2009

-PAGI YG GELAP TP SUDAH CERAH-

pagi..huarghhhh eh da nmpk matahari lor....adehh aku lmbat arini g kje.. lambat ckit la..
ni hubby aku la nye fasal mnd lme sgt td aku da siap die lak bru nk pkai stoking bucuk die..huh!!!!!!! "cepat la papa!!!" ""mama g trun stat ezos nye dlu..eh ejin lo hihih" aku pun pe lg gegas la... hurmppp seb bek papa da trun..a ku pun msuk la gear 1.. ngeng..ngeng................................_________________________.......sampi pun ofis papa..' k,mama jln dlu ek..luv u mmuah ^o^ hih'...

-DLAM KERETA-area pandan.ceras
adeh jem lak lmbt la aku smpi ni..eh2 kete mecedez ni ptong aku lak ha g la ko.. xgak jln...vrommmm pecut la aku... smpi gak kat ofis...

-PJBT DAERAH- gombak
paking fully lo.. hurmpp aku pun pusing lo.. hurmpp paking btul2 kt dpn gate nk msuk pjbt daerh ni... xkesh la jnji smpi.kedengarn samar2 pakgad kate hih 'paking ujung penuh la tu...' "aku pun yo la lmbat arini paking ujung.. ngeh2" (sengeh2)

-DLM OPIS-tingkt 3
aduh... pnat nek tangga lo..hihihihiaiseh men pnas plak .. mcm biase aslmkom.... smpi je tmpt akuhuh......... mengeluh panjng aku..bukak laci msuk bag lo...

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami