Monday, May 31, 2010



alhmdllh mate ku sudah pulih dai ketumbit.. now mabuk makin berkurangan tp still rase sakit2 bdan n rase sengal2 sejuk gitu.... yeahh daku baru je pulang dari kursus sbtu bru lepas ni..bertempat di seri malaysia bagan lalang,sepang. huh ok la gak..biase2 je ctu.. ade pantai tp tu la musim tengah terik kan so agak sekejup la tuk diriku bejemur ditepian pantai..almklum la kenen angin laut ni dah buat aku jd mabuk.. huh xtahan la... hurmpp kandungan ok buat mase ni.. tp lau bleh biar la sehat smpai cukup bulan nye. hihihihi hurmppp..owhh ya cfa daku tinggalkn kat umh mak la..macm biase evnt daku kursus msti antar umh my mom.. huh suke gaban nenek tok die klu daku kursus..lau bleh nektok die suh daku kursus lame2 ckit. huh ade ek patut??? hurmpp faham sgt la rindunye kat cfa tu.. hih cucu kesyng la katekan.. hih cucu sulung pulak tu.. hihi

cfa raja dlm umah..

huh cfa memng raja segala pemaisuri dlm fmly aku sbb die cucu sulung n kesyangan lak tu.. pahtu die lak cicit sulung dlm kluarga besar fmly belah mak.hihihihihihii so bile blk umh nek tok die mcm2 die buat perngai itu lah ini lah.. hih pe die nak nek tok die bg je. hihihi jalan2 pagi n petang harus gitu... membontot nek tok die je.. hih tp daku xkesh coz dorng sygkn die.. hurmppp.. ade je yg mlyan die so suke la si cfa.. tp kat umh kami.. die main sendiri lo...nk xnk kenen gak myan kerenah die tu smpi xlrat daku dibuatnye.. papepun die totap anak daku la!!!!!!!!!!!!!!!. hihiihihihihihih aku gelarkan die gula2 hatiku.. sebb gula manis n mcm2 rasekan. hihih

GULA2 HATIKU...NURSHIFA ANTASHA




2 comments:

Fieza79 said...

cucu sulong mmg harus jd kesayangan...lau leh mesti nak je di suwoh tinggalkan terus cucu tu..!

mama c'fa said...

ye la kak.. ni tngu la ank ke 2 ni kua... huhuhuh nti kenen bg sorng mak jge ngeh2

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami