Powered By Blogger

Friday, December 16, 2011

Salam jumaat

Alhmdllh bertemu kite hihihi dblog saye ini...semoge dpermudahkan segala urusan kawan2 semua...insyllh dmurahkan rezki yg berlipat ganda kan...kannn amin...

Oh ye...pagi td berlaku insiden kemalagn kat area sri gombak..to aku xpasti arah aku or sebelah to bile nmpk kesan n member aku ckp org tu dari arah aku naik moto tepelanting ke sblh sane...pahtu ngk ambulan n polis seme blah sane..cume moto n saptu die belah aku...tragis n pelik sbb die terpelanting ats konkrit/divider tinggi mcmne tu??? Nk kate hidup ke x aku xtau tp aku rase mati kot sbb nmpk polis tu dah pkai glove....


1lg insiden tg buatkn aku teekejut jup bile lalu kat flyover tu kn selekoh oahtu xde kete so aku speed la bile nk menurun je nmpk kete don aku beek emrgncy smpi berasap nasib baik aku xlaju sgt n smpat brel lembut2 lau laju kompom aku hentam die kan...xlama pahtu aku da rasa takut sbb takut kete blkng laju xnmpk jln jem so rusau die xsmpt brek n hentam aku...so aku oun jrakn kndraan aku ngm dpn dlm 2 kete so kete blkng tu. nmpk aku brek slow terus die brek emgncy baru pasan ssbb laju xleh kawal so blkng aku ade ruang dlm 5 kete baru je kete blkng tu brek lembut dtg plak kete blkng die laju gile babas brek bunyik n berasap terus hentam die...fuhhh bedebar2 aku sbb aku nmpk real kat cermin...nsub baik aku kt tgh2 n jrak aku dpt dselamat kn..lau x xtau la


Layan gmbar nasi lemak bfast pg ni...bismillah

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami