Powered By Blogger

Tuesday, January 5, 2010

yihaaaaaaaaaaaaaaahh

hye olls..hhu sht ke semua..rsenye xtlmbt aku wishh epy nu year..lmbt pun ckit je la.huhu aku updte arini bru 5hb 1 ..hih aku skng ni ngh bcuti ngeh222 jgn mrh ek whai shbt ku yg sdng membce blog ni ek.hihihihi(jeles x??ke korng bengang kje aku byk org dok tnye korng)hihihiihi aku skng ni kt ......................... hih bru je smpi tghri td..sblm ni aku bcuti kt umh mak mtu aku kdh hihih pe lg lwt mak mtua ku la..alhmdllh die sht walafiat(ehhh aku antr die blk la wat pe aku ckp aku g jenguk die lak)sasul la weyyyy k la nk lyan ank aku si bby c'fa ni..hih nti aku cntinue ek pasal cuti aku ni..

p/s: senin ni aku stat kje lol..hihihi

2 comments:

Farazila said...

wah...berjangkit dgn fara nampak..hihihi

su said...

awat xdtg sabtu lepas?

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami