Powered By Blogger

Friday, March 5, 2010

mati idea

yo arini jumaat td de baca yassin kt unit admin tp plb wkil tuan umah huhuh unit aku plb la tu. hihih after hbis seme siap mkn au terus trun dptkn kekasih hati aku en.koputet ni ha.. hih on tenet trus ke blog hih aku nk updte blog nye bckgrnd ni..huh mati kutu aku.. xtau nk buh cork pe.. seme cntik mcm2 de...org dtg belog aku msti ckp2 die ni xde kje ke dok tukr je bckgrn die... ingt cntik sgt ke bagus sgt ke belog minah ni.. ape ade ngn belog die..."hey ni belog,so suke ati aku la kan nk buh bckr=grnd pepun.. nk buh gmbr pepun.. ko tu bace n klik pe yg patut sudah la.. owh!!!!!!!!! damn.. hih gile aku ni.... hahaah ade aku kesah.. kering gusi aku sebb pe aku xtau ekutkn ayar liur ni mlbk je sebb pagi td aku mnum byk air wo... hihihi

1 comment:

Farazila said...

haha...meh fara recharge idea tu balik kasi idup....

wah....rajin tul tukar background..klu ade background lilo and stitch..sila yea g taw

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami