Powered By Blogger

Thursday, September 2, 2010

hoik.. arini agk kemalasan la... mls je rasenye seb bek koje xde sgt. hikhik(dasar ko mkn gaji buta)hihih no..no... okey wa xde kje nih....wa mkn gaji halal u ols...pagi ni saya agk ke-ngantok-kan..xtau fasal pe.. td drve nk g keje pun leh ter-sengok-sengok..yg kete saga baru dpn aku tu asyik berek memanjang je.. aduhai.. da la nk bwk line kanan cmtu bek ko dok line kiri ke tengh ke.... hangin je aku rase phtu bukn nye ekut jln yg betul da tau nk masuk susur kiri siap2 la kekiri ni x.. da nk smpi bru nk lunsur kekiri n signal lembab....menci aku ngk ko n kete ko...uwekkk mabuk aku bwk kete pagi ni.. tp masih lg berpuasa wokey......

  • smlm punye citer...
smlm blk keje en.hubby beli lauk je die nk msk lauk ketam aku ckp lau tungu aku xdan rasenye.. lau nk msk sndri la... hikhik.. so die kate cmtu bli lauk siap je la blk msk nasi untk sekian kalinye ni.. slalu beli ringan2 je cam kueh,mutbak cmtu.. kali ni beli lauk.. seb bek lauk die sedp n cukup rase..so blk berbuka mkn nsi panas2 memng di-impi-impikan oleh aku ni...

  • alamak gas habis
wooo gas kami sudah kehabisan last en.hubby goreng telor smlm n pnaskn lauk gulai die...so sahur td hanya mkn koko krunc n susu anmum saje..en.hubby mnum teh tarik BOH. hihihihih tu saje da...

notakaki musyuk: nk uplod gmbr kt cni.. ngh dok cuci2 mate bentar mencari smbil pkir N3 pasni..

2 comments:

Suzana Ikram said...

sama la ngan akk wekeend aritu pon dh kehabisan gas.. nasib ler org kedai antar cpt.

Srifairus said...

sihat? take care yerk..

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami