Monday, November 1, 2010

1November2010

wahhh sekejup nye nk ujung2 sipi tahun ni kan.2,, arini mud saye berubah ke mendung kjup pagi td sbb ade pompuan bermulut puaka yg kurng diajar oleh fmly ke sang suami ke saye xpasti la kan...dasar kurang diajar n didik kot minah tu.. stdy kolej je konon glamour la kn.. ntah2 stdy sbb dpt msuk bandar n sah2 jd ayam kg masur bandar.. hambek kot kenen setepek...........

wat da hal lo aku ni mrh2 kn. sian bby berry dlm pewot ni...sory ye bby syg mama bukng sngje pun nk bermudy..ekutkan pagi ni mama pegi keje dengan mud ceria..tp smpi je opis mama cuci mate sat ngk tenet.bile on9 je ngk ade manusia mcm tu cmnt kat paklang nye gmbr..mrh la mama kn.. pepun jgn wisau k mama da ok.... sory sgt.. mmuah.. semoge bby berry sht didalm n xtif mcm biase okeys... hikik

arini 1/11/2010..mase berlalu begitu pantas meningglkn hari,masa...sok 2/11/2010 aku g c/up 37minggu.. wahhh makin sarat pewot.. ingtkn da slmt bslin wkned lepas ke tp dok pun..alhmlldh tuhan beri aku mase tok aku menghiaskan diri ini dengan ilmu2 yg patut aku pelajari bile nk bsalin nti.. semoge dipermudahlkan (eh ade lg ke? ingt da besalin) yeahh aku masih bkerja n kua mcm biase..sakit xsmpi lg cmne nk bsalin kn.. so tunggu saja la..dimnggu ke 38,39,40.. yeahhhh klu la diberi peluang tuk aku bersalin raya haji ni pun k gak kn.. berkat tu.. berkorban nyawa demi melahirkan ank tercinte didalm ni.. hikhik.. amin..

2 comments:

Sricahaya said...

ibu mengandung kena sabar..jgn marah2 nanti naik darah tinggi kang..hihihi

apa pun akak doakn semuanya selamat

mama c'fa said...

tQ akak.. xde la..ekutkn da xmo hangin2,mrh2 org ni.. disebabkn pompuan tu saye xleh tahan la.. hati ni membuak2 je nk je lempang die,,,,seb bek xkenal die juz knal laki die yg batak tu. hihihi tQ

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami