Monday, November 8, 2010

LAME LAGI KE??????



Pada minggu ke-38, puan tentu akan dapat merasa keadaan pundi kencing yang sedikit tertekan dan ini akan menyebabkan kita kerap mahu membuang air kencing.

Puan seterusnya akan memasuki minggu ke-39, saat hampir bersalin minggu kedua terakhir sebelum bersalin. Perut kita sudah begitu besar dan berat. Buat masa ini kita perlu fokuskan fikiran kepada perkara-perkara positif dan bayangkan pemandangan indah. Kita perlu pastikan segala persediaan untuk melahirkan telah siap dikemas dan diletakkan di tempat yang muda diambil.

skang da masuk 38 minggu.. saye masih bekerja n kerja....cume agak terhad cikit la pergerakan tu.. hurmpp pagi ni pergi kerje sendiri coz en.hubby de meeting katenye.. so xdapek la die nk hantar. hurmpp alhmdllh drve ok lg.. cume cepat penat. hihihih

pagi td buat sekian kalinye nk hujung tahun ni saye turun perhimpunan pagi..so far ok xde rase nk pitam mcm sblom ni yg saye alami..gara2 nk pitam bulan2 yg lalu terus xturun perhimpunan sbb xlrat nk bediri lame gtu kn...

afta phmpunan td de anaucmen(betul ke eje ni erghhh) mkn so kami semua g la kntin setibenye kami beratur smbil terpingga2 sbb xde mkann hidang mcm sblm ni ats meje..pelik bintikn mak ajaib kn so konpius jup la eh ni amik kene bayar ke memng prosedur baru amik je ape2 mkanan yg ade n terus ngap bla...so aku ni xkesahlan sbbnye da stndby RM10 hinggit ni hah.. hih kak su n ira aku da gtau yg aku byarkn...xkesah la maik je aku byr de duit ni kan.. so amik la mcm biase.. elok je beratur nk byr de la org admin kate maik mknan yg harge RM4 hinggit +minum lebih sendiri tnggung..(erhhh yeke ni) aku xkesh lau kne byr skali pun sbb ngk muke mkcik kntin da ketat mcm sua jeans aku kt umh(pregnant mane legh pakai da!!)..so bile tnye je mkcik kntin tu die ket xperlu bayr.. pe lg oder teh o pnas dpt terus naik ats la....

tghri ni mkn aiskrim nan roti+megi kari tu je.. mm nk blk mkn pe plak mlm kang ek...

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami