Thursday, November 11, 2010

39week

ushh mengah2 rasenye ni.. xcukup nafas dibuatnye..mungkin bby amik ckit mama nye oksigen kot. hihihi(mandai2 je ko ni) bile bernafas agak tercungap2 ckit tp xde la sesak sgt..pahtu perut ni rase mcm xsedap je.. mcm ade angin byk je rase..tp xpulak sbb bby gerak2 xtif... hurmppp

p/s: buat kwn saye sue meow yg da turun tanda nk bersalin tu semoge selamat semuanya..ini 1st bby die.. pglman itu yg akan membuatkn kite lebih terangsang menjadi seorag ibu..

1 comment:

SaRaa said...

selamat melahirkan mama c'fa..=) smg semuanya selamat..xlama dah tu..

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami