Tuesday, July 19, 2011

CICAK..OH CICAK!!!!!!!!!!!

OWHH ARINI HARI SELASA.. YEPP SEMLM HAKU COWTI.. YA... "ko isi borak x na"? hurmppp haku da isi ya wahai teman.. xkesh 1ari jnji dpt aku godek umh dengn puas hti..
alhmdllh sbtu keje ahd ditunda kn keja??? "erkk pasai pa..pasai pa..."? pasai YB fenat so die kate xlarat lol nk berxtivti bersama rakyat.. hamek ko... penat smpi xterbuat ko punye program..

yepp sbtu lepas program padat memng padat n tepu so selesai.. lol...

ni nk citer pasl cicak sebenarnya...korang punye umh de cicak x???ni aku bantai felik tokono den ni ..mane dtg nye cicak yerk..........owhh aku mencik tau x... mule2 sekor ja.. pahtu bekor plak..pahtu berekor-ekor plak.. ayak aku ni ternak cicik kah.. no.. no... lau cicak mahal tu xpe la gak kn.. leh aku juia dpt duit.. ni cicak dpt bising ja....aku dok kaji mane dtg/puncanye cicak..oku gugel de kate ciccak punce dri kebersihan....tapi..tapi..umah aku idok lo kotor smpi sisa mknan besepah ke...pampers ank taik tekeluar ke ....aku slalu vakum umh.. mop lntai xtvti paling aku suke tau x.. tp xkn la cicak bleh dtg kn xke masuk akai tuhh......korang de idea x?cmne nk ilngkn cicak...

mule2 dulu sekor haram cicak aku panh nmpk petah lagi..cikkcikkcakkkk sore die...lani de je...tp xde la kerap sgt.. cume bile aku nk kemas je de plak melintas.. fuhh penyapu memng aku hambat la...tp xkene.. sbb aku geli dowhhhhhhhhhhhh...


pelis...pelis..

4 comments:

MAPPIAU said...

eeeewwwww same la kite saaaaaangat geli geleman dengan cicak okeh. Kalau nak tengok akak2 terkinja2 macam beruk kene belacan haaaa cube suekan cicak hahahahaha

budakijaupendek said...

huh..samalah kita.
geram betul tengok cicak kt rumah ni.
merata-rata.
meninggalkan harta pulak tu.hee..

Mama'cfa♥ said...

ahkkakaa yerh.... xpe.. nti raye bwk cicak bg akak yerk...

my family said...

ade kawan akak kata ade jual ubat halau cicak dkt pasar malam setiap hr khamis dkt stadium selayang tu..

yana pi ler cari kt sana..kot2 mujarab ubat tu boleh halau segala mak nenek cicak kt umah yana tu.akak pun br nk try pi beli ubat tu nanti..

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami