Thursday, July 14, 2011

i want to sayyy

juz nk bgtau hari ini hari khamis 14/7/2011 bersamaan dengan 12 syaaban 1232H.. alhamdllh....xlame lagi nk msuk ramadhan.. ya syukran....hurmpppp esok pulak hari jumaat ya..tp hari sabtu aku xleh nk besuke ria la... sbb apa? sebab aku kene kerja la... duyaiii de program setempat.. jadiknye xjadik la nk meronggeng sakan... ahkahkahah CHOPPP!!!!!!!!! siap kerja jadiknya malam je la aku meronggeng. hikhik...(sambil ketawa encut2 badan) hikhik.. suke la tu kan...ya ahad pun aku kene kerja gak... pasai pa? pasai aku bekerja untuk rakyat.. erkk da mcm org beso plak yeah...hurmpp xngape i la... mokcik koje sakan.....nanti mokcik nk apply cowti lame cikit.... hihihi

pagi ni aku tapau...were? tapau nasi grng n rotin sadin sedap..were??dekat kantin bwh nun.. ngannhhhh

1 comment:

aDieyZa said...

sekejap jer dah nak puasa kan.. semoga puasa thn ni akan lebih bermakna utk kita semua..

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami