Powered By Blogger

Friday, July 8, 2011

friday

assalamualaiku wbt....to my blog reader...wihuuuu mcm glamer jerk plak...xkesah la kn..ari jumaat patut ceria n manis ja... wlpun hari ni adalh hari terpernjat aku... xpe aku harus besbr n cool dulu smntra mennati waktu.. owhh ayt ko manyak sgt munge kan.. hihihih today de bad new s ckit... alkisahnye..ank aku afan bru je surut/baik dri dmam panas n segala kemusykilan waimaa...pagi td aku col mak n tnye kids ok ka...mak kate afan tetbe bdan die kua bintik2 plak...mybe ciken pox kot..cfa ok ja sht lask mcm biase la.. die raja.. owhhhhh tuhannn sgt terkejut bile afan dpt vrus lain plak.... hurmpp nk xnak aku kne blk segera ptg kang hbis kej.. nk tgk bintik ape kah itu....ujian sekali lg berpihak pada aku pagi jumaat yg indah....papa dorng dlm utan so xleh nk col ke ape.. tp aku kan msg gak kat somi aku bgtau hal ni... atlis bile die kua nti on fon dpt msg leh la die col aku cepat2 kn....ade lg seminggu je papa nk pulang wahai anak2 mama...sabr ye syg.. mama tau ank2 mama windu kan papa..mama pun windu papa...semoge ank mama sht yerk ..duk elok2 umh nenek....tunggu mama pulang k petang ni

1 comment:

- ALYA - said...

mama c-fa..jemput tgk pre loved item baju asya utk dijual... semua baju tu mmg msih dlm keadaan baik..bebas drp kerosakkan & kekotoran...

kalo rasa hrga y lya ltk tu cam mahal..blh nego yer... jemput la cuci2 mata:

http://almariasya.blogspot.com/

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami