Thursday, July 28, 2011

i hate u

aku menci ko.. aku xsuke ko..xkesah la ko tu ade rupe ade duit ke aper.. kedekut ko tu.. mcm ape jer.. da gaji pun ko topup rm5 je...pemalas la ko tu....ko ngat ko padag2 mcm tu aku heran ker...sbb 1opis je aku tlg..lau x jgn harap la..bile xleh tlg mule la ko ckp mcm2 kn.. ntah nape la aku dpt opismte mcm ni.. haishh mse kat pat lame dulu lain plak pesen kwan nye.. telebih baik smpi aku lak xtak tebalas budi..tp xpe sbb baik iklas jd aku xkesah..cume ade maknenk je yg sorang gile kuase smpi aku sndri menyampah so aku angkt kaki la..seb bek dpt kje yg baru i xbetembung maknenek tu.. tp ade gak cume maknenek nye mude..ups...sss ade mate2 yg melihat.. chop!!!!!!!!!!!!!!! ini blog saye so saye punye suke okeys....

memng manusia dcipta pelbagai sifat n perilaku..ade yg baik ade yg buruknye.. xsemestinya baik smpi xde jahatnye..dan xsemestinya yg jahat tu xde baiknye.. jd teletak ditangan kite memilih kawan tu.. xslah memilih kawan tp pilih sgt sush lak yg lain xbergaul da kene kate sombong.. so kne kwan ngn semua org.. tp bile kwn ngn semua org tu kne la kite mainkn peranan mcm kancil n buaya.. hikhihkik.."1,2,3 lekuk jantan betina aku ketuk" jd yg mane korang nk ketuk... hahha

owhh aku ekr.. ergg org nilai aku..aku jahat kot..aku baik kot..xkesah.. baik org pada aku..baik la aku.. jahat org pada aku.. aku jahat ckit je so xperlu kawan la kan....sbb jahat n suke.. jd rase menyampah n meluat tu timbul.. xperlu senyum n xperlu kate ape2 la...better jgn ckp lngsung lg senang...

dah mls nk bebel pnjg.. ade mate melihat.....

4 comments:

as said...

saper yer??

Mama'cfa♥ said...

ade la hamba allh..manusia

MAPPIAU said...

uiii sabar yea sabarrrr.Meh sini meh orang yang sengal tu akak ketuk meh hiks

Mama'cfa♥ said...

Mappiau...plz2

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami