Thursday, July 14, 2011

hari tanpa #

sangat malas tetbe je mudd ni sampai... rase nk balik ja.. huhhh nape ni.. mud berubah2 palk.. nk kate mud librese xkot.. sbbnye pariod aku ujun2 bln cengitu.. jgn wat pasai la.. sian kat aku ni hah.. laki bawu packing nk balik.. xpsal2 cowti la.. upsssss chup..chup.. mau tdo.. ngantook.. fenat semua mak nenek ado lah.......


wopp mlm td aku blk s.alm antr susu,toiletris,n stroller untuk ank aku.. so kekdahnye aku ttetdo sane lol.. so pg td ayah aku antr smpi jln kucing tp lain2 kate la.. sbb aku xtau nk g kje lalu duta.. hahhaaa xsemegah tu la.. aku ni tau jln blk n pegi kje ja mcm biase..lau la buatnye de sekatan pahtu suh ekut jln lain..mau x sesat bagai aku rase ni......


ehhh putrjaya de pesta flora kn.. agk2nye dan x aku n gie begedix sbtu ni.. aku kje... ...
last pegi mase cfa umo 11bln cengitu..2thun lps... sonok sgt ngk munge2 wane2 wani2 gitu2 lagi.. haha tahun lps xdpt nk sbb de hal lain.. so tahun ni de afan agk2nye dpt ke dok erk... wendu mau jln gedix2 hamik gambr...

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami