Powered By Blogger

Thursday, November 12, 2009

AKU TAKNAK PEGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!



oik trnspot xde la mcm ne haku nk pegi...da la jmaat laki aku baru nk blk kerete die nk gune?xkan nk ulang kot dal pegi keje pahtu nk blk lg amik bagasi.. uitt xbleh woooo...pulak tu aku lak suh dtg pagi de ke patut?pe aku nk bikin sane? (mngse keadaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)..lau aku xdtg pagi pun aku nk pegi mcm ne kul 3 tu..aku kne antr kete weiii xkn k numpng fara..die da fulll mls la nti nyushkn die.. npe la jadi?kn bgus lau xjadi.... uwah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..pepun tngu je la sok ek pegi ke x..hurmpp
p/s: kursus kat morib(3ptg,jumaat)

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami