Tuesday, November 3, 2009

kelewatan

lame haku xedit blog ni.. aku xbpe reti lor.. byk sgt aku join.. hurmppp aku nk citer pe ek arini.. hah psal tnah runtuh kat rwang ke slyang.. perghh tension je aku da buget mse smpi awl arini lmbat lak... so kne la redah je(mcm nadia AF) hurmpp smpi je kat bukit tu dpn kete cine gile bwk kete da la lembabb nk mmpus mcm cput bab jerk.. hurmpp dan2 lak smpi lmpu jln merh.. ayoooo cine ni nk kne agknye... plak tu leh lak sengal pegi cross kiri hurmpp aku pe pe li pinnnnn pinnn horn lol... smpi la gak lmbt 8 lbih la

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami