Powered By Blogger

Tuesday, November 10, 2009

B.U.N.T.U


pale otak aku blur arini ntah fasal pe..smnjk kjdin smlm aku jd takut+BUNTU npe la boleh jd mcm tu.. xsngje aku..patutnye kne hormat aku wlpun aku mude n die tua n status dlm keluarga jauh (bau2 bcang nk ke mangis mcm tu la) die xpatut ckp mcm tu..gile da mroyan pun tngu la wkend die akan smpi dan bg kat ko habis habisan nye.. tapi nape aku lak tmpt ko curhkn n luahkan yg xsptutnya aku tau dan ngerti..weyyy insaf la..cube ko mngucp dlu n ingt org trsyg lagi2 si kecik yg nk mbsr... tu ok lg.. yg xbleh la nye siap ckp ''kota de 3" weyyy jgn cri psal..sian kt die btngkus lumus kerja.bkorbn tuk si kecik..ko plak membabi buta cari duit siang mlm..jauh dsudut hti ko ade niat upenye nk psang 1 lg.. subhanllh weyy byngkn die tu engko pe prsaan ko.. kace pecah klu bcmtum pun stil crack lg tau x.. xkesah la ko pki gam pepun still buruk..wlpun phit tuk die telan tp sbb ko die sngup(nk dpt payung emas la kan) huhuh pepun aku crmh die smlm wlpun aku bkn ustzah tp aku luahkn prsaan sorng wanita yg bglar I.S.T.E.R.I kpd si kecik n bkal pade kecik2 akan dtg... renung2kn dan slmt bfikr.huuu

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami