Powered By Blogger

Tuesday, November 24, 2009

senin yg sedih

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mamm windu cfa....npe ni mam rse sdih sgt blk kje mam rse sunyi..papa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cfa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mne korng pegi hah tngglkn mam sorng... hkhuhuk np ehaku ni mroyan ke hape ni gile ke?tidak!!!!!!!!!!! laki haku kursus la..ank aku kt umh nenk die la... AKU!!!!!! aku kerja dok sorng kt umh tmnkn si ikan2 dlm blng ni...

sadis mcm in sadin dlm tin hukhukhuk seb bek de tenet(laki aku bawu pulngkn bodbnd) so dpt la haku betenet mlm td sat on ym lyan si 'mentot' kwn tenet yg haku knal dlu kbtln kje lak 1 bngunan skng ni..huh mcm xcye je tau... kwn saje.. no..no lbih.. coz mentot ni byk hingus.. uawahhhh(lau mntot bce n3 ni..nancos die bising) ahhahaah mntot ni klkr huu..tq mntot coz ko sudi lyn ym ngn aku time blk kje ilng ckit sdh haku smlm..nti haku bnje ko mkn donut ek..






No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami