Powered By Blogger

Wednesday, May 4, 2011

+++

loc:opiss
time:10.52am
mud:berubah2 (tgh gune librese)

wink*_* ini pagi i sampi lewat dlm kul 830cengitu.. sbbnye ujan n jln jem hokeys....erghh mlm td aku tdo bedua ngn afwan..."mane cfa n MIL"???.. erghh dieorang tarak dirumah pegi dok umah abg. ipaq haku kt putrjya..mlm td dieorng amik bwk skli ngn cfa sbb nti aku xdan nk jge so aku terpksa merelakn cfa pergi walaupun berat hati n mata ni hah... seb bek x nenes mlm td.. alhmdllh..."pasai pe depa dok sane"...ank buah (tul ke hubungan itu) ank abg ipaq aku tu xsehat demam ..pahtu maid die da blk...so xde la org nk ngk kn.. lani depa g sane aku lak yg tingai ngn afwan... huhh try dok ngn afwan lak.. sblm ni bukn xpnh duk ngn afwan be 2 tp xde la kenen tngl cmtu.. sbb time cfa dulu mak aku jge smpi 11 bln wkend je amik.. lani ken buat sndri dlm die nk besaq ni.. huhuh

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami