Tuesday, May 3, 2011

+++pistttt+++

cer citer..cer citer.. haipppp no.. no.. cannot..cannot gosip yerk... huh ada aku kesah ker... yup pasai pa haku jd lagu ni. erghh mungkin sbb dri td dok tungu ternet mai tp xmai2..lani bawu ada stat pukul 4cmtu... hurmpp ketandusan aku..td pepagi byk dah stoty aku kumpul kat hotak ni tp skang da non ado pasai dok lame sgt dlm hotak byk hal2 lain yg dok beratuq.. lani yg ni je la yg aku type kn.. ahhaah

pasai pa org suka sorok perkara /bende baik?
pasai pa org suka dok menunjuk2?
pasai pa org suka bgtau "clue" tp masih lg menafikanye? (hengat ko artis ke)
pasai pa org tak suka cara tu?
pasai pa org dok kate hang lagu tu?
pasai pa org malas nk layan?
pasai pa org dok nasehat?

pasai pa..pasai hang ni dok ngado hengat cara hang tu baguih ke?org dok meluat plus aku sakli yup meng kite 1 bumbung t aku xsuka la cara hang buat lagu tu semua..hang tu org jantan no bukn pompuan..hat yg pompuan pun pasai pa nk tergedik santai hengat hang tu artis ka.. byk no duit hang tu? yg si jantan tu cuba la berpada2 dalm segal hal.. lani bru nk...tetttttttttttt je.. lom lg nk mkn kenduri besaq nun....aku meng xsuke.. bukan aku dok jeles bagai yerk.... sory 4 da note!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nota tapak kaki aku berbunyi :klipklapklipklap.. kasut ngesot sape bace kelip2 mate yerk... erkkk

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami