Powered By Blogger

Friday, May 6, 2011

+++PAGI YG .....+++

mud: still lg gune librese
time:9.03am

pepagi lg aku nk marah rasenye...elok je td aku nk sengeh2 bleh lak nk uat aku sentap.. benci tol la... pehal la korang ni..pepagi buat org muke mcm tempe basi ha..

"Aaalo guys aku dpt arahan dri org bawah ye.. so aku note kn la... lau rase da buat xpe la.. lgpun time dorang bg arahan tu u n u takde kat opis so aku tkae note ja la...pahtu tetbe tnye ni da de la....ape la.. aaaloppp aku xtau la ade ke x?sbb bukan aku yg buat pun bende tu.. jd jgn nk salahkn aku yerk.. lau ade u n u aritu aku da rujuk dulu sblm nk bg note... yg si u n u ni pun xde kat opis pehal.. da tu tetbe nk SOUND aku... erghhhh menci la...lol"

p/s: tau de org bace ini n3 xperlu nk tanye sape ke ape ke kat aku...xsemua org itu PERFECT yerk.. n xsemua org itu boleh n tidak boleh ok... so lau da dpt tu xpuas hti g tnye org bawah.. jgn nk BOMM aku pepagi2 lg....nk report ke nk ngadu ke ape..lantak la.. xsuke just ignore....DONT READ my blog!!!!!!!!!!!

notakakidalamseliparselipar: tlg dan tolong okeys....like TERSENTAP...mcm kene ragut handbag dan terus minta tlg...

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami