Powered By Blogger

Thursday, May 19, 2011

++STUPID++

pagi2 ni aku smpi mcm biase jerk... bebrpe hari x hapdte belog... jari letih huhhhu dgn rejoice gune jari pun bleh.. erghh motip???

ni aku tgh menyirap(lame xgune ayat tu) ade la manusia ni hah satu bumbung pat keje aku ni..tua x tua la kn.. tp memng mcm si*&%&^G la kn da la keje pun mls buwat pahtu hingat ko tu boss ke? belagak mcm hanjing kurap.. hambek ko.... da la xtau keje aku mcm ne nk nyebok la pehal.. so bodoh la ko tu...da la dtg opis ketip je awal tp non ado kat opis ni hah.. blk je ko ketip gak kn.. dan2 la ko dtg awal n blk lewat ckit sbb ado keje kat opis pdahal ko tu makan gaji buta pekak bisu...alasan ko xde kat opis sdre mara sakit la,org meninggal la,balik kg la,anak berak x lawas la hape la...byk sgt hal nye.. kate pegi site tp memonteng jerk... pulak tu leh lak ko nk nyemak je keje org lain ape hal.. pemalas la ko ni tua lau da rase byk duit bek ko berenti jage bini n ank ko kt umh tu.. ada aku kesah ko nye fmly de tragis ke hape.. sbb aku meng meluat ngk ko kat deret haku ni... bile teserempak dan2 la ko kate yana nape lmbt.... blall laaa ko kesah ape.. bukan ko bg aku duit ke hape pun.... STUPID MAN la ko ni...

p/s: i know u olls bace n tetanye2 sape gerangan laki itu kn... cri sndri la yerk....

sumbang keadaan hurahara..
ni aku da start nk celoteh pasai ko ni...
ko lau nk g bjln suke nk g seberang je kan...ntah ape ado kt sane... bini no 2,3, 4 kot kat sane kn sampi kerap sgt ko g sane.. ko cuti dari keje pun leh lak ko fly jauh2 bagak.. keje ko xbuat suke suki je nk serah org.. ko bayar la lau nk suh org buat.. gaji ko dpt tu buat ape.. nk beli hape....ishh memng la ko...ntah ketua keluarga,n staff kerajaan jenis ape la ko ni.. agaknye lau ko jd pegawai pun staff ko nyumpah2 ko tau x...xkira aku kebaikan yg ko buat tu konon baik la.. dala suke nyebok plus menyemak...NTAH2 LA KO NI.......GO TO HELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

HAMBEK KO...

1 comment:

KakD said...

sabar weih sabar, kang tak kiut kang :P

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami