Wednesday, June 26, 2013

JEREBU

Jerebu sana sini..dri melaka ke jhr,muar,ledang bwk ke putrajaya,kl,petaling,shah alam,pelabuhan klng,pahang,perak.. uwahh hampir2...now aku duk area shah alam.. dri bacaan ipu 130 lebih bwk ke 300 lebih bacaan die.. walaupun xsetinggi melaka tp tempias nye amat la bhya utk kshtn hokey... jhr di ishtihar kn darurat  perghh teruk tu tahap ipu die... smpi xleh nk lihat dah pemndngn die... hari ini jerebu beransur pulih.. alhamdullilah dpt updte dri member jhr telah hujan.. dan diikuti perak yg baru sjehujan td..alhamdllh.. selangor bile lg.. td pun progrm kat lua kami ber MASK lg..smpi di kwsn gombak ade sedikit cerah berbanding smlm..epepun kite semua rakyat malaysia xkire agama dan bangsa sama2 berdoa supaya dturunkn hujan dan cuaca kembali normal...pesanan jgn bkar sampah sesuka hati anda kerana ianya menjejaskan udara sekeliling u all.. pd yg ade suami,or rakan2 terdekat hope elakn pembkaran asap roko.. roko mbhyakn kesihatn n asap nye juga xelok okey...

ni 24/6 klua tol bt.3 tu die.. blk keje gelap tau

yg ni jumaat isnin pagi cmtu aku otwy g kje.. bngunan SUK pun xnmpk dah..

ok sgt xbest. ni ari isnin dlm opis pun jerebu berasap je.. kami pkai mask ok..

ehh yg doc afan hihihih dak ni pun cbuk nk pkai mask gak hihi buat2 btuk hihihi

doc afan n shifa.. haha cfa ckp mcm "Doc Mc Stuffin"  doc mutapin la mama hih 

ok yg ni smlm progrm SMUE.. area gombak.. panas gak la.. meninit rasanya.. so kami pkai mask lo... hihi cume sikin je.. kebal kot di ehoho

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami