Powered By Blogger

Tuesday, June 4, 2013

Selsema

ok now aku dah kne virus selsema ni dekat 1bln gak..Klinik kjaan dah pegi klinik swasta pun dah pegi ubat amik..antibiotik still on..ok tp pagi2 bersrootttt sreettt je..tisu xyah ckp la belambak2. ahah ok2 xmo cite sgt nanti ade yg geli xmo mkn lak.. hahahah

hidung mcm aku merah jd besau tp idak la mancung mcm gambr encik google nih hah...sampikn org tegur aku pregnant.."erghh apehal lak prgnant" kan..kan.. pasal idung besau..pahtu muke sembab..mata pun bengkak..pahtu pulak arini pkai blouse sah2 org tegur aku prgnant ke.. ahakkk.. xngape itu doa merek alhmdllh sekiranye prgnat..MASALAHNYA aku xprangnat lg.. hikhik

pinjam gmbr encik google..




No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami