Tuesday, June 4, 2013

my hati

sedih sgt bile kenang balik detik2 papa nk berlepas ke sabah aritu..satu airpot tu suara afan je sampaikan atuk n nenek pun terjebak nangis bile dgr afan meronta2 " Nak ikut papa!!!!!!!" ..mcm drama tv pun ade..week lepas papa terbang ke sabah atas tugasan nya pada negara. gntikan batalion yg 1st msuk mase kes "Lahad Datu" now papa kat sana bersama2 anggota yg lain demi menjaga keamanan negara..sebak sgt bile terpaksa lepaskan org yg paling kite syg berada jauh dri kita serta anak2..mama n anak2 doakan papa n pahlawan yg seangkatan selamat disana serta dilindungi oleh allah swt. mama dan anak2 akan tungu kepulangan papa bile papa hbis nti...

Tuhanku lindungi lah dia untuk diri ku serta anak-anakku.. amin..



4/3- td dpat wasap dro suami aku..die kurang sht,,mybe perubahan cuaca yg agak terik dsana serta perbuhan masa dsna yg awal 1jam.. semoga syg cepat sembuh..mama sntiasa doakan kesehajteraan papa,kesihatan papa sntiasa dcni...mama syg papa,,,


No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami