Tuesday, May 24, 2016

Upload vs Update

Emo bpe hrini..aku ke yg mslh???
Keadaan sekeliling aku dlitupi mcm2 karenah manusia n perbuatan..risau mental aku dbuatnye.

Slmat malam...ya aku sukar utk lene sejak mlm smlm, tak tau ape punca je pg td rsa sengal2 bdn+sakit tekak=mcm nk demam..mnum air msk byk alhamdulillah ok.ni mlm ni pun mata xbleb nk pejam n lene..mata aku celik mesin dlm kepala ni tgh on lg..lom stop bekerja..ape la yg d uplod ye mesin ni..smpikn pedih mata celik..tp sukar utk lelap..nk mimpi indah xde plak yg nmpk membhgiakn..semuanya nmpk seperti kelam kelibut..cube utk buang jauh rasa hati ni..segala yg dlakukan siang hri td pun..ntah la mlm ni😐 rasa mcm kosong smpikn xde prasaan utk ckp..xpe la cube utk tenangkn fikiran..slmat mlm tq ats kesudian...😴

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami