Powered By Blogger

Monday, February 1, 2010

leleh

erghhhhhh alhmdullh kenyng nye.. ayooooo sedp wo smpi menjilat meje hingga ke titisan terakhir..leleh sudah ayaq mata ni noh.......wat chek ni dok hingaq lagu ni (hih btul ke aku ckap utara ni)hihi okeyy sape suke makn asam pedas ikan pari mabeles?????????fuhhhh aku ni memng faratik tik.tik asam pedas pari tau x? xtau la npe stat aku fav lauk ni mse aku skolah wendah lg.. hurmppp smpi le skng ni. bru td dpt mkn lauk ni..sekian lame tu..seingt aku la kn aku last mkn lauk ni mse pregnt 5-6buln cmtu la.. gile woo ank aku smpi golek dlm pewot mse tu suke sgt agknye.hahahaaa nk d citerkn la mse tu aku prnnt kn tliur je smpi aku nk kerja xleh woo smpi ngis2 col mak suh masak lauk tu.. mak aku pun meng lyan aku tahap berbintang2 kn hurmpp pe lg weeknd nye mak dtg bwk lauk tu pe lg aku pun rembat bitol kicap n pinggan(nasi pun mak bwkkn tau)mkn x plawa hubby da suke bawu la plawa die.hih(seb bek die pham lau x die aku mkn msk asam).hih tu la die penangan asam pedas ikan pari...



(gmbr uplod goggle,de onernye bolg maaf ya)

2 comments:

Ieza said...

sure memang sodap..hingga menjilat jari...

Mrs.fRss said...

hurmpp memng sedp.. my fav dish ni..huh memng memng leleh la

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami