Powered By Blogger

Wednesday, March 23, 2011

hari ini

hurmpp pagi ni aku de MJKTD...hah!!!! ape tu MJKTD..itu mesy jawatankuasa tindakan daerah la. hih sebenarnye aku pun xtau ape ahaah sbb baru je buat MJKTD ni.. huhuh boring la.. da la dengar je aku pun dok tungu tetamu dtg coz nk atend.. hurmpppngantok aku dibuatnye.. so aku pun ape lg terus smsm cc ckp

aku: cc saye nk naik ats la
cc: okey nti turun mkn tghri yerk
aku: huarghh akey pkul bpe da ni...
cc: mkan dlm kul 1 or 130 cmtu

huarghh lame lg la de sejm tau.. aku ca alif but la hahha tu yg dok hapdate belog ni...yg korng tgh bace sikalng nih.. miahahaahhah

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami