Powered By Blogger

Tuesday, March 8, 2011

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami


as salam n slmt pagi semua.. yeshh pepagi lg i da on blog ssemata2 nk join contest yg gah ini New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami.

memng tak n rugi la lau xjoin kan coz adih nye lumayan lorh...photoshoott bernilai RM1k..sape yg xnak kan.. so i join da contest ini. upsss tp ade syarat2 nye tau...
************************************************************************************
1.Terbuka kepada blogger yang menetap di Malaysia sahaja.Bagi Beautiful Mom-To-Be,anda mestilah preggie dalam 5 – 8 bulan pada Mei /Jun 2011(penggambaran dijangka sekitar Mei 2011)..Bagi Couples Extravaganza, cuma pasangan yang telah berkahwin/bertunang sahaja diterima sebagai peserta.Sesi penggambaran dijangka pada bulan Mei/Jun 2011 atau masa lain yang sesuai.Untuk berlaku adil, mereka yang telah memenangi free photoshoot dlm contest/giveaway kami sebelum ini tidak dibenarkan join(sorry peeps!bagi can org lain okeh?)

2. Add http://www.kedaigambarkami.com/ ke bloglist anda.
3.Buat satu entry khas mengenai giveaway ini.Tajuk entry anda mestilah seperti ini :New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami . Masukkan link entry ini dan link http://www.kedaigambarkami.com/.

4.Masukkan juga badge giveaway ini ke entry (sila ambil mengikut kategori anda)dan sidebar blog anda.Nyatakan kepada kami kenapa anda patut menang. .Nyatakan, di mana lokasi pilihan anda sekiranya anda memenangi hadiah ini.Kluang atau tempat tinggal anda). Pemenang pertama dipilih berdasarkan penyertaan paling kreatif dan menarik. Pemenang kedua dipilih berdasarkan lucky draw.Pemenang lucky draw dipilih dari mereka yang tidak memenangi dua(2) hadiah di atas). (syarat tambahan: Like Fanpage KedaiGambarKami di FB-tak wajib)

5.Tinggalkan entry penyertaan anda di ruangan komen di entry ini.

6.Sekiranya anda menang, anda perlu hadir ke sesi fotografi di sekitar Kluang, Johor(lokasi dan tarikh ditentukan oleh kami). Sekiranya anda mahukan kami ke tempat anda, maka caj mileage dan penginapan akan dikenakan.
*************************************************************************************
itu saje.. so picca yg i rase romantik n memng terbaik dri album adalh ini..


kenapa i patut menang?

kami bulan mei adalah hari besejarah buat i n encik suami terchinte pada tanggal 23hb mei 08 kami telah di ijabkabulkn dan pada tarikh 24hb mei 08 persandingan telah diadakan sblh pihak perempuan dan pada tarikh 25hb mei 08 persandingan di pihak lelaki dan perkenalan kami juge terjalin sekitar bulan mei...mei kedatangn mu amat dinantikan..

jika kami pemenangnye ini adalah hadiah ulangtahun perkahwinan kami yg ke-3 dgn wujudnya sepasang cahaya mata..lokasi pilihan kami adalah stesen keretapi kluang yg menarik dgn ramai pengunjung yang ingin menikmati kopi serta roti bakarnya..

so.kami harus menang...............



mei ko mnjadi miliku...kluang stesen pilihan ku untuk berphotoshoot

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami