Powered By Blogger

Thursday, March 31, 2011

as salam..

mud: ngantuk n kekenyangan sambil catit minit kecik fail
time:11.18am
loc: opis

alhamdllh bersua kite kembali setelah kita tidur mlm td sambil merehatkn badan,mate n semua anggota kite dari berfungsu akibat kerja n ade yg memandu n membonceng like gonjeng2 gitu.. hikhik..weeee hooo

kemaluan
ahaks...suke yer korang bile dengr kemaluan ni.. ini bukn pasala tettt.. nn tett..dot.dot okey dokey.. ni nk story pasal pagi tadi.. haakkkcummm!!!!!!!!!! upss sory terbersin lak.. kasi lap2 ckit screen tu yer nti tejangkit virus adeakukesah pulak.. hahahh okey2 bermula mlm td dlm pukul 11lebih cengitu aku msg kat opismate aku iaitu kak su mama kpd qaid msg nye berbunyi cengini

via phone sony

aku: kak su sory gngu tdo.nk tnye la kite msuk kul 8 stat esok ke bln 5 yerk
kak su:alamak!!! sok la na sib baik na msg aka..bru perasasan sok 1 april.esok kite masuk 8-5
aku:hahah seb bek na msg lau x 830 la kite
kak su:ok sok kua awal..

so korng msti tnye ape ni.. ha ni msg aku ngn kak su psal waktu anjl yg kitorng amik de 2 sesi 8-5 or 830-530..so kitorng nk amik yg 8-5 sbb 830-530 da hbis smpi buln 3 hujung je.. so korng pasann x kak su kate 1 APRIL hhaha arini bpe haribuln kawan2.. ngeh2 arini 31 hb mac 2011 kan so pg td kitorng dtg awal tau x n terus punch awal sbb amik 8-5 hihh aku pun xpasan lngsung tarikh arini ngn kondifen nye terus naik ats n jumpe kak su.. pahtu kak su bgtau kat aku yg hari ni sebenarnye 31hb bkn 1hb la hahah ape lg bantai gelak la.. seb bek xde staff la in tegur.. pahtu aku pun tnye la

aku: eh ira tu lmbt ke or die msuk mcm biase
kak su: 830 la

malu x.. malu x.. haha kemaluan luaran yg org xpasan seb bek aku dan kak su ajerk. hihihihih
pelawok..pelawok...

moral of da story sile ingt yer tariknh n bulan dulu sblm buat sesuatu.. eh ape kne mngene nyer k.. hahahahhh dushh!!!!!!!!!! kasi penumbuk..

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami