Powered By Blogger

Friday, August 20, 2010

hapdate sikit je

wokeyyy slmt berpuase semua masuk hari ini kite da berpuase selama 10hari... smlm wa berbuka kat pej bersama ngn ank2 yatim...so sian kt en.hubby berbuka be2 ngn cfa.. hih sorry syg......then pagi td sahur fettucini goreng xtra cheese..olahan resepi sendri...bahan2 lebihan kuah spagetti so aku tumis semula buat fetucini goreng. hihihih senang je cincai2. hihihihih

oppss ingt lg x ntry bru lpas ni psal ANK RUSA NANI.. wokey.. kbtln haritu kn aku blk s.alm petang so pe lag mak ajk aku zass ke bazar ramdhan sek 17 s.alam...ngk ayh niaga smbil2 leh bli juadah..sedang aku dok negk2 tetbe ternampak banner ke banting ke kain rentang ke lah kn tulis ROTI JOHN RUSA,arnab,ayam,dging,kambing.....fuhh rusa??? betul ke ni.. pe lg terus aku gtau mak ade roti jon RUSA la..ayh pun kate ha pegila beli.. pe lg aku pun laju la terus ckp kat abg tu "Bang RUSA 1 ek" hihih dpt pun rase dging rusa tp xcukup la sbb shre ngn adik2... lau boleh nk mkn sorng. hihi pepun okay la dging die lembut..tp still xpuas hti sbb aku nk mkn byk lau bleh nk yg lembut n rase ramuan die/rempah die yg sedp gtu....hihihih insyllh lpas ni nk g mkn satay rusa lak...papa kate nk bwk g mkn stik rusa.. uwahhh xsbr ni....


ni lah ROTI JOHN "RUSA"


ni dia da open dri bungkusan td..tngl ni je xsempat nk amik gmbr isi die coz sedp ngn sos,mayonis n salad n RUSA.. hhi

1 comment:

bilaakumenulis said...

hik2.. tak bleh makan byk yang..kolestrol tinggi...

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami