Powered By Blogger

Monday, April 4, 2011

missing u

mud:slowly (kekenyangan mkn kt secrt recp)
loc:opis
time:3.22pm

chupsss aku mkn asam ni.. pwerwww masam2 manis lak rase die..sape yg ngndung bace blog aku ni jgn teliur dpn pc sudah la.. sile tahan ok... hihihih..hari ni aku pergi kerja agk awal xawal gak la...so smpi opis mcm biase la lepak n tepek2 dulu.. pagi ni perhimpunan so mkn bihun sop a.k.a soto( hikhik boleh dak gitu)

harini bermula la kehidupan baru aku sbgai seorang isteri ank 2. yuhuuu mude nye u. ahkasss (kasi dushhh ckit) korang ngk citer mertua vs menantu x??? hihihi al yg citer erra fazirah belakon sama akasha ensom tu.. ngn mak metua die tu....ingat2.. ha citer tu la yg kt astro tu.. hih so aku skng ni da mcm citer tu tp tukar menantu vs mertua la.. sbb MIL dok ngn aku la ni.. await nya??????????????????hahahahaha la ni nk habaq encik somi merangkap (tui ka ayat cheq ni) ank kepada MIL telah diarahkn berkursus a.k.a bertugas kt johor selama 3bln....3bln..3bulanlan..lan.lan.. uwahhhh kasi nages ckit pahtu gelak2 ckit.. haish memng x di duga perasaan langsung la.. aku ni ape lagi dok bersedih n berinduan lah pahni.. now bermula hari ini dan saat ini dan ketika ini mak mertua akan duk n tinggal ngn aku selama 3buln..so pahni MIL akan ambil ckit tugas aku drumah.. (aku xpskse n suruh ape2 ok) tugas aper?? tugas jaga menjaga..aku jge die die jge aku. hikhikhik (td kate sedih la ni hang dok suka pulak.. sob~soBBB

no..no...ini tidak adil... uwahhh smlm pukul 1tghri encik somi berangkt bersama jiran ats iaitu rakan seperjuangan die la.. so pergi ngn membawa bagasi,beg jinjit,beg pek (erghh tul ke)n segal bagi l kelengkapan n mcm da nk g beperang lak aku ngk.. cume die dok pkai loreng la kan..otwy tungu kwn papa (maaf papa lak td encik somi) cfa tetbe ckp 'baba nk etut..jom..jom.. acut aner' (baba nk ekut jom..jom.. kasut mane?) uwahh tetbe mama jd sayu.. so papa pun 'cfa nk g ane? papa nk g keje la..dok ngn mama yerk'cfa pun ape lg mngmuk terus lari dpn die amik kasut gak nk ekut...so pkaikn je la..jln2 dlm umh pkai kasut hhihihih mama pun kate'kakak meh cni la.. papa nk g kje la mne leh ekut..kakak duk ngn tok yerk.. leh men msk2' cfa pun'ha men-men acak' okey" hihihi hurmpp dengn leka die pun pergi la.. so papa post 1/2jam ckit.. 130 die gerak.. aku n cfa antr kt bwh umh jer...babai kasi kish2.. semua peluk tp xleh nges malu la kwn papa ngk.. bru pap pergi ngn lambaian kerinduan yg diberikn pada ku n cfa..n cfa membls ngn flying kishh ala2 x terbang gitu.... so kami nek umh tekn lift tingkt 1..masing2 diam.........bsmbung

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami