Powered By Blogger

Friday, April 15, 2011

+++

erkkk arini jumaat tau sok tghri ni dgr2 nye encik somi aku nk pulang.. huarghh gile happy tau tp ntah sampi umh pkul bpe xpsti lg.. td pagi ade col die tnye arini blk x die ckp blk.. so aku wase pah jumaat kot die blk cm mngu lepas pun cmtu.. smpi umh petang gak la... hihihi
pist..
pisssttt..
pisssttttt....nk tau x smlm aku kemas ghumah sebb bersepah je aku ngk ngn mainan cfa pahtu de habuk ckit2..umh aku ni lau nk kemas senang je sbb brg2 remeh temeh ni aku da simpn n sorok..lg2 mainan kecik2 tu aduhh memng aku xbleh bla.. bile tesorok ke terselit kene plak time tu aku lalu mau x terpijak dibuatnye.. mcm smlm tu aku latak tapak kaki kat tepi toto cfa pahtu elok je tapak kaki nk nk mendarat..plupppp aerghhhhh ape plak yg patah ni.. nk tau x ape die... ghupenye sudu susu cfa.. haishhh minah ni la suke betul main mainan org pompuan..(erkk memng la kn sbb cfa pompuan lorhh...) die suke sudu,sudip,pinggang,cawan semua la barng dapur.. hhihih suke kn .. nti da besha leh la tlg mama msk.. huahuah bertuah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hikhikhik umah aku lau nk sapu xleh sbb habuk die halus sgt lau kene angin terbang merata..xleh nk nmpk la.. lau org de resdung kompon die bersin.. habuk ni suke kat org cmtu tau...hih laki aku tu lg la if rumah xsapu or kemas dlm 1 sudut tu kompom die akan haaahahahchummmm BERSIN wo!!!!!!!!!!!!!! so itu menandakan rum harus dibersihkn dgn kadar segera okay.. lau x...hacum..hacum.. n hacum la.....

al kisahnye kene la gunakan vakum yerk kawan... penyapu hnye untuk sapu sampah yg nmpk2 jer...kalu gune vakum habis seme die sedut..silap hari bulan kain baju pun leh jln skali tau.. hih smlm aku vakum sana sni semua cume aku xdpt nk mop je.. lame xmop lantai tau.. lau mop lg best lantai tu bile pijak..licin jerk.....kan2..suke x..sukex.. bile umh bersih...hbis kemas semua aku pu pe lg idupkn la aroma terapi..huh aku suke bau rose tau..l mak mertua aku pun suke tau.. die ckp wangi la... hih aku tiap kali kemas umah bagai2 afta tu mesti kasi wangi2 la kan bru rase tenang n aman ... taruk lilin kecik bwh pahtu idup api letak air titiskn la rose tu.. hih wangi x..wangi x.. hihihihihhh..

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami