Powered By Blogger

Friday, April 22, 2011

Lost..

lost worl of tambun (erghh betul ke name ni)
no













no












no









n













no....................

mud: sedih + sakit pewot
time:8.18am
loc:OPIS

pagi ni aku akan beergerak ke janda baik,pahang atas urusan krojer...aku kene kursus kat sane selame 3hari.....uwahhhhhh sedih sgt2 xdpt jumpe papa (xblk pun sbb xde org kt umah lol)..pahtu cfa n afwan terpaksa aku tinglkn kat s.alm umh mak aku.. uwahhh soB~sob~~ tetbe kene pisah kejup..lau ngn ank or papa xpe la ni x 2dua skali aku terpisah jup.. hurmpp xngape2 ini adalh tugas aku so kene terima lol..

if angah bace belog mama ni tlg smpikn salam mama kt cfa n afwan yerk..ckp ngn dorng xmo noty2 tau....."mama kje papa pun kje so duk elok2 umh tok nek yerk....jgn nkal2 tau..nxt week papa blk mama ajk g jln2 yer syg......"

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami