Powered By Blogger

Wednesday, April 6, 2011

like ketam...........

mud: tak menentu walaupun gune librese sekalipun
time:2.51pm
loc:opis

suke ketam..to xmo jd mcm ketam yg ajr ank die jln lurus tp die sendri jln terkengkang2 gak. hihih but ketam very sedap msk cili or butter.. yeshhh i loiked...u olls suke dok.. hihihi

nothing 2 say........
i know ade segelintir bloger yg sedang membace belog aku nih.. tp xkesah pun..tulis belog ni sambiln je bukn fulytime yerk.. ni sambil2 lalu.. tau kekadang da create tp xpost so simpn jd tapai agak2 nk masam bru kuakn. hahahah org kate tapai lau smpan lame lg sedap pahtu sejuk lg best kn..dak pulak mkn ngn esklim yeshhh kamu suke.. tp aku xsuke.. hahahahaha tp belog lau da type phtu simpn lak xsyok kn coz da lme bru gitau uatpe.. hahahah ada aku kesah.......hahaha

i want to say
kawan...korang pnh bace buku KAWAN x mase zaman sekolh dolu..aku??????????????erghhh aku ni lg best mse raye zaman tu ade la sebuah rumh aku pergi so kt umh die ni jual buku n mjalah la.. so kitorng (kawan+jiran) pegi la raye umh die..sedang mkn kueh raye de ternampak 1 bundel buku kawan (ergg tul ke bundel)so pe lg terus tanye 'cik tu buku kawan yg baru ke.. nk beli boleh... ' makcik tu ' boleh je..' aku pun terus kua duit raye n beli lau xcilap aku la kan....so beli ngn duit raye tu. hihih habis citer.......

about frend ni..pepatah penah ❤kate kawan gumbira senang dcari tp kawan nangis sukar dcari❤...❤bile senang semua org cari tp bile susah semua org lari❤.so yg mane pilihan anda... hahaahah ❤bile sehat kdang2 ade org dtg jenguk tp bile sakit ade gak yg dtg n xdtg❤..tp...❤bile dah mati ramai pulak yg menziarah❤.....❤bile tiade didunia ini lg...hal die jd perbualan❤..... jd renung2kn dan selamat beramah n beramal...

No comments:

TERIMA KASIH

tq pada mereke yg sudi bace belog FRSS ini.. maaf sekiranya ade ketelanjuran or segala artikel yg xberapa menarik..apepun ini adalah tulisan hati saye.. jadi tiada kene mngena dgn mana2 pihak..harap maklum..pada yg meluat or boring bolih lah klik butang (x) di ats..terima kasih yg sudi beri pendapat n mengcomment segala entry disini..thanks again*_*

New Year Giveaway Part 2 by KedaiGambarKami